HTML

Tárgyalástechnika minden napra

Egy kutyabarát Utcamacska - időnként kölykét nevelgetve - át-átvág a hatsávos autópályán, hogy megigyon egy pofa aludttejet a haverokkal. Az élet szép, sikeres és kicsit persze különc is. Semmi széplelkű nyávogás! Csak a valóság. Az is eléggé hasonlít egy körhintához. Mert minden helyzet egy tárgyalás. Valódi körhinta, csak kicsit másmilyen. (Tárgyalástechnika, üzletkötés, biznisz, becsület és betyárbecsület.) KÜLDJ - vicces, bosszantó, elgondolkodtató, vagy tanulságos sztorikat tárgyalásokról, üzletkötésről, technikákról, veszett helyzetekről, amikből JÓL jöttél ki. utcamacska(kukac)freemail.hu (És gyűjtjük a legidiótább céges tárgyalószoba elnevezéseket!)

Friss topikok

Címkék

agresszív (2) agy (2) agytréning (1) ajánlat (1) akadály (1) alkalmasság (2) alku (1) álláshirdetés (1) állásinterjú (5) állás interjú (1) artúr király (1) asszertivitás (1) átpozícionálás (1) baszod béla (1) béke (1) béketeremtő (1) belső erő (1) beszélgetés (1) beszólás (1) bkv (1) bkv ellenőr (1) bólogató jános (1) bugyi (1) cél (1) célkitűzés (1) cici (1) címke (1) divat (3) divatbaki (1) duplafenekű tranzakció (1) édesanya (1) eladás (3) energia (2) értékesítés (5) értékesítő (2) értekezlet (1) ezotéria (1) fáradtság (1) fehér asztal (1) felelősség (1) felkészülés (4) felvételi beszélgetés (1) figyelem (2) ghandi (1) gömb (1) hanghordozás (1) homokozó (1) illem (3) indiszkréció (1) jedi (1) karácsony (1) kávé (1) kényszervállalkozó (1) kerekasztal (2) kerekasztal beszélgetés (1) kerek asztal lovagjai (1) kocka (1) kommunikáció (3) konfliktus (1) konfliktuskezelés (1) kutyakaki (1) lelkierő (2) macska (1) manipuláció (1) manipulatív (3) megbeszélés (9) megértés (1) meggyőzés (3) megoldás (5) mello (1) míting (1) mlm (1) módszer (3) motiváció (2) nagymama (1) napoleon hill (1) nlp (1) női vezető (1) nyertes nyertes (1) nyer nyer (1) öltözködés (1) orosz katona (1) padawan (1) passzív (1) pénz (1) proaktív (1) protokoll (2) sales (8) siker (2) sms (1) stratégia (1) stressz (3) stresszoldás (2) suttyó (1) szárnysegéd (1) szerepeltolás (1) szeretet (2) szex (1) szólista (1) szomszéd (1) sztereotípia (1) tárgyalás (35) tárgyalástechnika (30) tárgyaló (1) tárgyalónevek (1) tárgyalószoba (2) telefon (1) telefonos üzletkötő (3) telemarketing (2) telesales (3) testbeszéd (3) thomas lieven (1) tükrözés (1) túsztárgyalás (1) ügyfél (6) ügynök (5) ügynökhatározó (3) üzlet (6) üzleti divat (1) üzletkötés (14) üzletkötő (7) vita (1) vizualizáció (1) win win (1) win win szituáció (1) zsiványbecsület (1) Címkefelhő

Linkblog

(Ügynök határozó I.) Mindig az a vesztes, aki elsőnek telefonál?

2009.08.14. 14:53 Utcamacska

Ebből a posztból kiderül, mit tanít a Szikora Róbert rajongó teleszélszes nekünk, a szerelem és a telefonos üzletkötés rejtelmeiről.

Szikora Robi énekelte ezt a szerelmi aranyszabályt: „Szerelmi csatáink hadszíntere csak történelem ma már, s mindig az a vesztes a lelki harcban, aki elsőnek telefonál!” Hogy is van ez az első telefon az üzletben? Általában tényleg az nyer, akit hívnak ... vagy mégsem?

Jutka, a telefonos üzletkötő küldte ezt a számot nekem, s annyit fűzött hozzá, a Szerelem szót a dal hallgatása közben helyettesítsem be arra: telesales!

Az étékesítési üzletben a telefonos üzletkötők dolga talán a legnehezebb. Jutka (neve és a cég, ahol már több mint 2 éve dolgozik, kérésére nem nyilvános) szerint az ő helyzete viszonylag jó, ám nem volt ez mindig így. Ma már csapatvezető, és a termék, amit értékesít, olyasmi, amire hamar rábólintanak az ügyfelek.

Én is voltam ám a telefon rosszabbik végén – meséli Jutka. Amikor 1998-ban, 40 feletti, idegen nyelven nem beszélő nőként az utcára kerültem, nem volt túl sok esélyem. Mivel azonban imádtam telefonálni, olyan munkát kerestem, ahol ezt az élvezetet hasznosra fordíthatom. Ám addig főleg csak a barátnőimmel csevegtem telefonon, így fogalmam nem volt még az alapokról sem. Először telefonon szerveztem tanfolyami résztvevőket, majd közvéleményt kutattam, aztán egy pénzügyi tanácsadó cégnél voltam telefonos értékesítő, majd a mostani munkahelyemre kerültem, ahol Internetes termékeket értékesítünk. Mivel ez a termék professzionális, így a hozzáértők is könnyen rábólintanak. Az út idáig rögös volt, de minden percében olyasmit tanultam, amit ezen a poszton nagyszerűen használok.

- Jártál tréningra, tanfolyamra, képzésre?
Igen, jártam tréningekre, rengeteget tanultam ott. Hanghordozástól kezdve a kifogások kezeléséig számos trükköt megismertem, de igazából ennek a tudásnak a tömény esszenciáját használom ma. A trükközés, a szó pejoratív értelmében nem vezet semmire. Módszerek vannak, melyeket jól alkalmazva az ember sikeresebb lesz. Mostani pozíciómat úgy nyertem el, hogy a főnököm „átcsábított” egy telefonbeszélgetés után. Nem volt nehéz dolga, mivel a telefonos üzletkötés területe nem a milliós bizniszekről híres.

- Most jól keresel a magad megítélése szerint? Jutalékot kapsz? Hogy fizetnek?
Mennyi a pénz? Ma már – és ezt nagyon hangsúlyozom, hiszen jó cég, jó termék, biztos alap – jóval több, mint amennyit a végzettségemnek megfelelő közalkalmazotti bértábla szerint megkereshetnék ott, ahonnan annak idején elküldtek. Jóval szabadabb is így dolgozni, s akár majd a nyugdíj után is maradhatok. A jutalékfizetés a hazai szokásoknak megfelelően történik. Családi vállalkozásunk beszámláz a vállalatnak – a lányom és a férjem is ebben a vállalkozásban van.

- Sose adod fel? Mindig így volt ez?
Ma már imádom csinálni, bár tényleg volt olyan időszak amikor rezgett a léc. Az elmúlt 10 éves időszakban rövid ideig voltam adminisztrátor, de én a beszédhez szoktam. Megőrültem attól, hogy egész nap csöndben kell ülni. 3 hónapig bírtam, utána visszamentem telefonos operátornak.

- Azt mondtad, átcsábítottak ...
Az átcsábításom története? Nos, ez érdekes. A mostani főnökömet, mint potenciális ügyfelet hívtam fel. Körülbelül 10 percig alkudozott velem, szinte vizsgáztatott, akkor azt hittem, ebből nem lesz üzlet. Aztán az üzletkötéskor személyesen jött, és elém tett egy ajánlatot. Másnap felhívtam, a következő hónap elsejétől itt dolgozom. Nem bántam meg. A régi ügyfeleim közel mindegyike „velem tartott” az új cégnél, sőt vannak azóta is visszatérő és elégedett ügyfeleim. Ha úgy adódna, tudom, hogy ők egy biztos alapot adnak a számomra akár egy új feladatban is.

- Erre születni kell?
Ó, nem hinném, hogy erre a feladatra születni kéne. Meg lehet tanulni a szakmai fogásokat, és igenis hozzá lehet szokni ahhoz, hogy a felhívott személyek 90%-a nem akar velünk üzletet kötni. A maradék 10% viszont éppen elég ahhoz, hogy sikert könyeljek el.

- Miért pont a telefon a tied? Miért nem jársz ügyfélhez, vagy léptál te is más területre az értékesítésen belül?
Miért pont a telefon? Ezen még nem is gondolkodtam annyira egyértelmű nekem. Ha azt mondom, lusta, fecsegő öregasszony vagyok, akkor sem járok messze az igazságtól?

- Nem vagy az! Mi a titok?
Nincs titok! Szeretek telefonálni!


A telefonos üzletkötés ma mindenütt talán a legtöbbet keresett, hirdetett poszt. (A mai napon a Profession.hu oldalon 10 különböző hirdetőnél találtam ilyen területre irányuló keresést. Mindenütt több személyt keresnek.)


Sokfelé van fix, ám kevés díjazás mellett jutalék alapú elszámolás.  Azokra a helyekre, ahol a telefonos emberekből sok kell, mindenkit felvesznek, aki jelentkezik és képes 3 összefüggő mondatot elmondani. Közülük – mondani sem kell – nagyon sokan végzik kudarccal, rossz szájízzel ezt a feladatot. A telefonálgatás nehéz mesterség, mesterfogásait ismerők pedig azoknál a profi magáncégeknél ülnek, ahol nem tucat-terméket, hanem jól szegmentált prémium dolgokat kell eladni – akárcsak Judit.

Képességek, készségek:
•    Kiváló kommunikációs képesség,
•    ügyfél-orientáltság,
•    gyakorlat (szinte mindenütt odaírják, de nem igazán számít)
•    Határozott, magabiztos fellépés
•    Udvarias, optimista hozzáállás
•    Fejlett problémamegoldó képesség,
•    Határozott, stressztűrő személyiség
•    sikerorientált személyiség

A középfokú végzettség és a számítógépes ismeret mindenütt előírás. A felvett dolgozók többségét képzik valamilyen szinten. (Tréning, tanfolyam, stb...)

Amennyiben valaki telefonos értékesítőként szeretne dolgozni, annak érdemes ezt a szamárlétrát végigjárnia, s egészen biztos, hogy az első helyén nem fog számára babér teremni.

179 komment

Címkék: ügynök tárgyalás sales alkalmasság üzletkötés telesales üzletkötő telefonos üzletkötő ügynökhatározó

A bejegyzés trackback címe:

https://utcamacska.blog.hu/api/trackback/id/tr41309334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miss mazo 2009.08.14. 15:55:49

ajánlom figyelmetekbe az alábbi hirdetést:
www.workania.hu/allas/europai-unios-tudakozo-kereskedelmi-es-szolgaltato-kft/O720985?form=1490849833

itt a havi száz fix az csak a mese habbal, 2 hét próbaidő van, amire napi 2 ezer ft-ot fizetnek, ha ebben a két hétben nem kötsz egy üzletet se, mehetsz isten hírével, ha a további két hétben se, akkor szintén, illetve ha még itt is maradnál egy hónapig vagy annál tovább, de foylamatosan két hétig nincs egy kötésed se, akkor elküldenek. ami eprsze jogos, mert ebből élnek, de lég nagy kamu így a havi fix, és az ott dolgozók állandó rettegésben voltak, hogy úristen, a héten még semmi, miből fogom eltartani a gyerekemet...

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 16:03:05

@miss mazo: ..hát a slapaj ügynök-meló az ilyen. Akinek nem bírj a szíve, ne csinálja. Az ügynök melóban éppen az a jó, meg az a rossz, hogy a teljesítmény alapján fizetik. Olyan helyet kell találni, ahol azért lehet teljesíteni. (A legtöbb komoly helyen az első szerződés úgy 6 hét után érik meg, ha az ürge már betanult) a nem komoly helyek meg ilyenek ... tisztelet a fent is körülírt kivételnek.

Ladyb 2009.08.14. 16:12:08

Ez tök jó poszt, különösen, hogy belevetted Szikora Robit is, szuper teaser, felkelti az érdeklődést. ;)))
Imádok értékesíteni, emberekkel beszélgetni, személyesen, neten, de a telefon az emberi kommunikáció egyetlen eszköze, amit nem szeretek. Gondolkoztam azon is, elmegyek telesalesesnek 2 hétre, hogy túllendüljek a telefonfóbián. :)

Ladyb 2009.08.14. 16:14:10

Nagy barom cég az, amelyik az értékesítési alkalmazottját/munkatársát fixben fizeti.
Ilyen volt az enyém is. :))) Szerencsére most már észhez tértünk.
Ezért mondom, hogy barom az a cég, aki fixet fizet értékesítőnek. MIért? Mert egy cég bevétele nagyban függ az értékesítéstől. Na most, ha az értékesítő nincsen motiválva, akkor a cégnek kampec dolores.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 16:19:44

@Ladyb: Ez azért kétfelé is elsülhet. Ha a szélszes nagyon "éhes", vagyis semmi fixet nem kap, és kenyérféltő, akkor bizony nagyon nyomul és nem lesz sikeres. Ha viszont "meg van fizetve" akkor egy idő után nem teljesít, mert megelégszik egy havi összeggel. Az értékesítők motiválása sem egyszerű kenyér. Amit miss mazo írt, az az első klasszikus hiba, az "éhes" emberé.

váj mí 2009.08.14. 16:35:10

Ha egy hirdetésben meglátom, hogy telemarketing vagy telesales, kattintok is tovább. És gondolom, így lehet ezzel még több ezer álláskereső, mert ezek a tetvek megpróbálják "becsomagolni", asszisztensi melónak eladni a kib...tt hívogatós-zaklatós ún. munkaajánlatukat.

Ladyb 2009.08.14. 16:48:32

@Utcamacska: igazad van, az már egy fentebbi értékesítési szint, amikor nagyon éhes az értékesítő és mégsem nyomul. Ez valóban művészet.
Ha egy nó jól flörtöl hapsikkal, akkor is, ha totál szingli, és a hapsik mennek rá, mint méhek a mézre, nos, ez a fentebbi értékesítési szint. :))

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 17:50:24

Én azt gondolom, hogy ha egy nő flörtöl, és aztán nem baszik mégse, azt jól picsán kell rúgni, lehetőleg nagy nyilvánosság előtt. Hogy egy életre megtanulja. (Csináltam már ilyet, meg is tanulta.)

A lényegre térve: Mi az, hogy ügyfélbarát? Szerintem az, hogy elsősorban az ügyfél érdekeit képviseli. Én ilyet még nem tapasztaltam. Mindig kiderült, hogy a telefonügynök képzetlen, műszaki analfabéta, a négy alapművelettel is nehezen boldoguló nyomoronc. Kiváncsi lennék, hogyan reagálna az interjú alanya - aki persze gyáva elmondani, hol dolgozik -, ha velem gyűlne meg a baja a "professzionális" gagyijával.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 17:54:24

Még: amikor telefonon zaklatnak, mindig azt kérem, hogy emilben küldjön egy ismertetőt, nem kell a sok rizsa. Mit gondoltok, hányszor kaptam? Az "ügyfélbarát"-tól.

2009.08.14. 18:34:19

@Strici:
" - Elnézést, amit most elmond nekem, az ajánlattételnek minősül?
- Nem, de...
- Akkor arra kérem, hogy küldjön a címemre egy ajánlattételt, vagy akár egy önök által aláírt szerződéstervezetet 30 napos kötöttséggel. Viszonthallásra!"
Lehet tippelni, hány hivatalos ajánlatot kaptam. :)

Egyébként az ügyfélbarát számomra azt jelentené, hogy az ügyfél érdekeit tartja szem előtt, felhívja a figyelmét az esetleges buktatókra stb. Erről annyit, hogy múltkor pl. egy banki ügyintéző rá akart beszélni egy befektetésre, szerencsére sikerült meggyőznöm, hogy miért lenne hülyeség belemenni. A legviccesebb az volt, hogy esetleg más konstrukciót szívesen vásároltam volna tőle, mert amúgy szimpatikus volt. De ennek hallatán nem volt túl lelkes. Lehet, hogy ő csak egyedül az után kapott volna jutalékot?
Mellesleg ügyfélbarát ügynökkel én még nem találkoztam, persze lehet, hogy eddig egyszerűen csak nem volt szerencsém.

Pukker 2009.08.14. 18:58:34

@Strici: az ügyfélbarát azt jelenti, hogy segít elintézni az ügyfél ügyeit, megoldás felét tudja terelni az problémáit.
Ha bemész egy helyre és foglalkoznak veled, válaszolnak a kérdéseidre, elmondjk mit tehetsz stb. amikor meg nem, akkor meg úgy kezelnek mint aki útban van. ha problémás vagy leráznak.

mig8 (törölt) 2009.08.14. 19:04:49

@Utcamacska:

Amint fentebb leírsz arról, hogy "éhes" meg meg van fizetve a szélszes, az nagyon találó. Sőt, nemcsak erre a szakmára igaz, hanem majdnem mindegyikre.

@tff:

Van nekem is egy bankos kalandom. Befektetési számlát akartam megszűntetni, mert nem volt már jó ideje befektetni való pénzem. (Háttér: a számla a befektetésekre van optimalizálva. Tehát ha van sok pénzed és nem akarod nagyon mozgatni, akkor felteszed ide és minimális költségekkel élvezed az életet. Viszont ha gyakori pénzmozgás van, akkor nagyon megdrágul.) Le akart róla beszélni, mitőbb, szinte már kötekedett. Az ember nem ezt várja egy banki alkalmazottól...

@Strici:

Azt én se szeretem, ha felhívnak XY cégtől és rám akarnak tukmálni dolgokat. De meg kell tanulni kezelni az ilyet. Nem muszály feltétlenül gorombán elküldeni melegebb égtájra az illetőt. Sőt!

Pukker 2009.08.14. 19:08:24

@mig8: én válaszoltam mindenre hogy meg akarom szüntetni. miért? meg akarom szüntetni. mivel nincs megelégedve? meg akarom szüntetni.
hamar megunták (citigold hitelkártya volt és kedvezőtlenül módosították a feltételeket)

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 20:13:59

@Strici: úgy hiszem, a te pénztárcáddal nem az ő célcsoportjuk vagy. Mármint a tényleg profiké. Ez a hölgy - akit egyébként valószínűleg kellemes kézcsókkal köszöntenél, ha ismernéd - akit most ok nélkül sértegetsz, nem Téged hív fel és általában van kész ajánlat a tarsolyában, amit azonnal el is küld.

@Pukker: ez egy jó technika - az elakadt lemezjátszó :)

Ladyb 2009.08.14. 20:20:51

@Strici: na, Neked se lehetett sok nőd az életben. :)))) Legalábbis minőségi nem. :))) A flörtnek a lényege az, hogy benne van, kétirányú. Lehet igen, lehet nem. Aki ezt nem tudja feldolgozni, annak inkább saját magával van baja. :)

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 21:04:30

Kérdés: Mi a különbség a telesales és a telemarketig között? Ha Mária erre jár bizti megaszongya majd!

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 21:19:51

@Utcamacska: Kézcsókkal ÉN SENKIT nem köszöntök! FÚJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Én mindenkit jó napot-tal vagy sziával köszöntök. A kézcsók megalázó úri korcsmaradvány a méltóságosék korából. Köztársaság van, nem feudalizmus.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 21:20:44

@Ladyb: Mondjuk, volt azért számos. De sosem engedtem, hogy bármelyik is megalázzon.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 21:26:10

@Utcamacska: A profi, az KIZÁRÓLAG pénz?
Nem az a profi, ami drága. Az a profi, ami
a) tartós,
b) megbízható,
c) egyértelműen specifikált, ideértve a specifikáció megadásénak körülményeit (szabványok, mérési eljárások, stb.)
d) szakemberek számára könnyen kezelhető,
e) teljes dokumentációja van.

A kezitcsókolomos naccságától az egyértelmű specifikációt kérem. Ha van neki. Tartok tőle, hogy nincs.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 21:28:59

@Utcamacska: Vagy egyszerűen csak gyáva megküldeni nekem.

Zsú - Csodanő.hu · http://csodano.hu 2009.08.14. 21:31:46

Ahh.. Emlékek, emlékek... :))

Pénzügyi tanácsadóként kellett sokat telefonálgatnom. Érdekes, de én csak akkor szeretek telefonálni, ha üzleti ügyről van szó, de akkor nagyon! :))

Amúgy ha olyat kell értékesíteni, ami tényleg jó, és amiről sokat tudok, olyan embereknek, akiknek vagy most, vagy a jövőben szükségük lehet rá, de tényleg...

Akkor jó munka lehet!
De tényleg csak akkor, ha nem kell senkit átverni egy pillanatra se. Egy ilyen melót viszont valószínűleg nem egyszerű megtalálni.

Marad a vállalkozás... :))

Érdekes ez az éhes-megfizetett gondolat. Valamilyen szinten úgyis az értékesítőn múlik minden, mert ha van egy kis bizonyítási vágy benne, fix pénz mellett is jól teljesít... Szerintem.

váj mí 2009.08.14. 21:37:59

@Utcamacska:
Szerintem ugyanaz a shit. Mármint a gyakorlati része, mivel nagyjából ugyanazokat az általános "kompetenciákat" kérik mindkét melóhoz. Ja, és rögtön kiszúrható, hogy ez minden, csak nem tisztességes munka.
Persze, az elmélete beztos más, de én nem végeztem marketinget, hál'istennek.

Ladyb 2009.08.14. 21:47:33

@Strici: Isssstenem... na mindegy.

A komcsik kiöntötték a fürdővízzel együtt a gyereket is. Pont most olvastam a Lők Napjában, hogy a 2. vh. előtt a magyar ló fogalom volt. Na most, a komcsik a lóban, lovakban is a nép ellenségét látták, "úri passzió", mondták és a gyönyörű, vagyonokat érő versenylovakat a vágóhídra hajtották, gyakorlatilag lemészárolták az értékes tenyésztett lóállomány jelentős részét.

Ladyb 2009.08.14. 21:48:27

@Strici: a flört Neked megalázás? Miért?

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 21:48:44

@Strici: nem konkrét kézfejrepuszira értettem, hanem arra, hogy valószínűleg tisztelettel viseltetnél iránta. Nem szeretem, hogy a neten úgy viselkedsz, mintha a monitoroddal beszélnél, noha emberekkel beszélsz. Azt a nexust, amit a szemtől szemben beszélgetéssel nem tartanál itt miért engeded meg magadnak? Hmm??
A z a szint amiről az interjú alany beszél, nem a pénzről szól amúgy, hanem ő vállalati dolgokat ad el, strici meg nem vállalat.

@Csodanő: ezt a vállalkozós dolgot jól pedzed :)

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 21:50:38

@Ladyb: mert "baszik, hugyozik" és rondán beszél a nőkkel. Szerinteeeed???
Strici volt az ELSŐ akinek a kommentjét moderálnom kellett!! Olyan ordenáré volt. Strici, ha ittál, akkor ne gyere ide, ha nem, akkor beszélj úriember módjára.

Ladyb 2009.08.14. 21:56:45

@Utcamacska: csaxerettem volna Stricitől hallani, már ha képes igazat mondani. :))
Off a macskák bunyóznak :))) Ilyenkor olyan édesek és olyan hülye hangokat hallatnak. :)

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 22:13:08

@Ladyb: off: macska ma este a kutya HÁTÁN jött be a házba. Most rajta alszik a gyereken :) amúgy a kutya benn, a macska alapból kinn alszik. Vagy aludna ...

Pukker 2009.08.14. 22:13:13

@Csodanő: Na mondj olyan termékeket amik kellenek a népnek és nem átverés.
segítek: pénisznövelő, fogyasztó tabletták, gépek stb.
(hüvelygomba pusztító)

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 22:18:21

@Pukker: igénytől függ. A könyvelőm pl. kvázi mindenre allergiás, na neki isteni megváltás volt az az ügynöki hálóban terjedő levegőtisztító berendezés, ami nekem full pénzkidobás lett volna. Pénisznövelőre nincs szükségem, fogyásra Csodanő weblapját ajánlom inkább :) - de arra pl. biztosan van igény. De pl a cégnek kell jó könyvelő, vagy számlázó program, kell névjegy, stb...
Magánszemélynek is kell befektetési tanács, csak nem mindegy ki adja. (És itt bejön a látszat - milyen kocsiból száll ki, aki nekem tanácsokat adhat? stb.)

2009.08.14. 22:18:50

@váj mí:
Szerintem a telemarketing nem feltétlenül hideghívásos értékesítés. Lehet pl. telefonos piackutatás (kérdőívezés), a termék vásárlóival való utólagos kapcsolattartás (pl. elégedettség/problémák vizsgálata).

2009.08.14. 22:20:13

@Utcamacska:
Szerintem nyers volt és szókimondó, de nem ordenáré. Attól tartok egyébként, hogy Strici irl is ugyanilyen. :)

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 22:22:18

@tff: ami ordenáré volt kitöröltem :) én hiszem, hogy szemtől szemben ÚR ám a javából.

Ladyb 2009.08.14. 22:23:07

@Utcamacska: veszítettem már üzletet azért, mert fiatalabbnak néztek a koromnál (pedig nem vagyok kéményseprő ;))), és nem nézték ki belőlem, hogy értek ahhoz, amihez. És nyertem már azért meg üzletet, mert felvettem a vastag frei wille karkötőmet.
Az image nagyon számít. Okosan kell csinálni.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:24:07

@Utcamacska: NEM vagyok úriember, sosem voltam és nem is leszek.NEM vagyok se úr, se szolga. És nem ittam, ha taliznánk, rájönnél, mindig és szándékosan úgy beszélek, azt mondom, amit gondolok. Lexarom, hogy Neked csak az az ember, aki - úgymond - beseggeli a jó modort. Különben meg kitilthatsz, azt is pont xarom le.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:25:21

@Ladyb: Azért vesztettél üzletet, mert nem tudtad meggyőzni őket, mert nem érveid voltak, csak imaged. különben meg szar emberekkel üzleteltél és szar dolgokkal, ha ez számított.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:27:05

@Utcamacska: Tévedsz. Én Göncz Árpádot egy Phare-fogadáson küldtem el a picsába jó hangosan. Mert akkor éppen megérdemelte. Szerintem.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:28:10

@Utcamacska: tudatos vásárló pont lehányja, hogy milyen kocsiból szállsz ki.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:29:42

@Ladyb: Az a megalázás, ha a flört azt jelenti csupán, hogy szórakozik az ösztöneimmel. Ez valóban egy kicsit sajátos, egyszer majd valahol megírom.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 22:30:29

@Ladyb: mesélek egyet - Strici ne olvasd el!
Volt nekem régen egy üzletkötő kollégám, az minden reggel megvette a szükséges lapokat, úgy indult el. Zsidó cégnél elmesélte, mennyi a córesz, készülni kell a gyerek bármitzvójára, stb.. táskában látványosak eltette tette az Új szót. (újság) A jobbosoknál a jobbos lapot pakolta, szebb jövőt kívánt, a balosoknál a balos lapot tette finoman a táskába, megfelelő helyen becsúszott egy elvtárs ;) Beszélte a zsargont, szóval mindenhol kötött üzletet, de soha nem tudtuk meg mi a valódi nézete a világról s hogy igaziból mi a vallása (kinézett zsidónak is, de nem is ..) na ő éppen arra példa, hogy a köpönyegforgatás szélső értéke hogy fest. Soha nem sértett meg amúgy senkit ezzel - csak mindenki a magafajtának hitte :)

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:31:04

@Ladyb: Ezt a lóhülyeséget honnan veszed?

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 22:33:01

@Strici: pénzügyi tanácsadó esetében azért nem biztos ... ő azért tudja a pénzét virítani is, ha kell. Neki extrán fontos.

Ladyb 2009.08.14. 22:33:41

@Strici: Te csak tudod, hiszen ott voltál és pontosan tudod, mit árulok. :)))))
Az való igaz, hogy egy üzlet megnyerése, vagy elvesztése sok minden dologtól függ. Ezen sok minden dolog egyike az image.

Mondjuk ennek én az öltözködés és viselkedés részét hangsúlyoznám, a kocsi lényegtelen, mert kiszállsz pár utcával odébb, ha meg nem, akkor taxival mész, oszt kész.

A ruha és főként a kiegészítők, főleg a kiegészítők kulcsfontosságúak.
Olaszok kis fiatokból szállnak ki hótt elegánsan, breitling karórával, amit akarsz.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:33:56

@Utcamacska: Bunkó vok. Nekem Te ne fogalmazz átvitt értelemben, mert úgy látszik, nem értem. Különben tényleg volt olyan, hogy naccsága kézcsókra nyújtotta a kezét, én meg rájacsaptam.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:34:31

@Ladyb: Gyalog, az snassz, mert beporosodik az imaged.

Ladyb 2009.08.14. 22:34:39

@Strici: mondom, Lők Napja, mostani szám. Persze, nem minden igaz, ami újságokban le van írva.
De a komcsikról abszolút el tudom képzelni, hogy ezt művelték.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:35:49

@Ladyb: Az mi? nekem a mobilomban van az órám, és tényleg a termék érdekel, nem a külsőségek. De biztosan van, akit nem az érdekel, amit megvásárol.

Ladyb 2009.08.14. 22:35:56

@Strici: ha 2 utcával lejjebb van és jó idő van, de nem túl meleg, akkor a gyalog is játszik. Minden más egyéb esetben nem.

2009.08.14. 22:36:19

@Ladyb:
"És nyertem már azért meg üzletet, mert felvettem a vastag frei wille karkötőmet."

Miből gondolod ilyen határozottan, hogy ez volt az oka?

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:37:24

@Ladyb: Pedig nem. Ha ráérsz, nézz utána. Az egyik leghíresebb lótenyészet volt a miénk. Bizony. A Lők Napja az a Nők Lapja? Óriási. Jó, hogy nem a Dörmögő Dömötör.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:38:07

@Ladyb: Miért? Vétek megázni? Nem bírod a havat? Úri bagázs, gyönyörű.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:38:50

@tff: Más oka nem lehetett. :-)))
A kuncsaft karkötő buzi volt. :-)))

Ladyb 2009.08.14. 22:40:10

@Strici: a breitling az egyik legjobb óramárka. Sztem legalábbis. Kb. 1 millertől kezdődik egy ilyen óra.
OK. Ha csak a termék, a tulajdonságok érdekelnek, akkor ugye a nők kiválasztásánál is erre törekedtél?

Tehát Nálad abszolút játszott egy olyan nő, kente-vágta a klasszikus irodalmat és/vagy bármi mást, kedves, aranyos, minden pozitív tulajdonság, az mellékes volt, hogy szódaüvegalj vastagságú SZTK szemüveget hordott, gyér, piszkosbarna és zsíros haja volt, csúnya bőre, elöl olyan lapos, mint a lángos hátulról, ó lába, és büdös lehelete? A lényeg, hogy belülről, a belső tulajdonságai jók voltak, a külső nem számít? :)))))))

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:41:35

@Utcamacska: Na látod. Nem olvastam el. Viszont elárulok valamit. Nem érdekelt volna, mit tett a táskájába.A TERMÉK érdekelt volna, semmi más. Ha egyáltalán beengedtem volna a lakásba az ilyen trógert.

Ladyb 2009.08.14. 22:42:13

@tff: mert a beszélgetés úgy zajlott, hogy közben többször alaposan megnézte és amikor döntött, akkor is azt nézte. Ebből. Jó, persze, sarkítok, sztem erőteljesen közbejátszott abban, hogy valóban úgy gondolja, az adott dologban én vagyok a legjobb és azért kerül a szolgáltatás annyiba, amennyibe.

Ladyb 2009.08.14. 22:43:13

@Strici: nem túl bizalomgerjesztő egy bőrig ázott tanácsadó. :))))

Pukker 2009.08.14. 22:43:33

@Strici: a flört az flört. Játék, ha belemész jáétszol, ha nem akkor nem. Én minden nőnek udvarlok, mikor rájönnek, hogy ez csak flört rém kedvesek lesznek. Tetszik nekik a dolog, nem tudom van-e férjük, barátjuk vagy tetszem-e nekik. Rájönnek hogy nős vagyok két gyerekkel és nem azt akarom, veszik a lapot. A legtöbb nő ilyen.
Nekem nem probléma egy 50 éves titkárnőnek a ruháját megdicsérnek, vagy hogy hol lehet ilyen szép frizurát csináltatni. Esetleg, hol lett ilyen szép barna. Akkor is megteszem, ha konkrétan nem akarok semmit (mondjuk elintézni valamit). Persze tudják mitől döglik a légy. cserébe amikor gondom van kicsit többet foglalkoznak velem, kedvesebbek (éreztetik hogy ezt most nekem csak nekem, akkor is ha nem és én tudom is). Szebb így az élet.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 22:44:20

@Strici: nem házra járt :) cégek vezetőihez.

2009.08.14. 22:44:48

@Strici:

www.mno.hu/portal/2678
"A második világháborúban az ország lóállományának jelentős része odaveszett. Az 1938. évi nyolcszázkilencvenezres lóállománynak mindössze a harmada maradt 1945-re. A méntelepek állománya jórészt szétszóródott, az állami méneseket Nyugatra hurcolták, ahol egy részüket hadizsákmányként lefoglalták, és csak kisebb részük került haza. A mezőgazdaság 1958 utáni kollektivizálását követően a tsz-ek válogatás nélkül, tömegével küldték őket a vágóhídra."

Szóval lehet benne valami, ha már többen is írják. :)

Pukker 2009.08.14. 22:49:32

@Ladyb: már elnézést, a breitlinget megkapod 5e-rt alku nelkul a kinain. Aki egyaltalan hallott rola, az se tudja megkulonboztetni az eredetitol, ha nem veszi a kezebe. Aki megis igen, na azok nagyon kevesen vannak.
Láttam öltönyös ürgét, az újján armani szalag. Büszkén viselte, nem volt szivem elárulni neki, hogy azt a cimkét a hülyéknek teszik fel, akik nem ismerik fel a a szabást, le szokás vágni róla mikor megveszi az ember.
Cípő, zokni szerintem ami fontos. mindegy mi van rajta, milyen táskája van milyen telefonja. Ha viseltes igénytelen cipője van akkor májerről van szó.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:52:24

@Ladyb: Na ilyen xarokra, hogy egymilló forintos óra, sosem költenék, sőt, kiröhögném az illetőt.

Nagyjából jól látod. Sosem az érdekelt, hogy a csajszi hogyan néz ki. És akkor most kitárulkozom: leírom életem egyik legszebb szerelmét, röviden.

Egy mások által csúnyácskának mondott, kicsit sántító lány volt ő, nagyon művelt, az ELTÉ-re járt, pszichológus lett. Már hónapok óta voltunk együtt sülve-főve (igen, minden megtörtént), amikor a szülinapja következett, és kapott tőlem egy hatalmas, plüss jegesmedvét. Hetekig éheztem, hogy meg tudjam venni neki.

Aztán egyszer azt mondta, hogy úgy gondolja, mégsem én vagyok az igazi.

Aztán eltelt kb. 25 év. Elég szar állapotban voltam, amikor felismertem őt az utcán. Kérdezte, mi van, mondtam, szar.
- Nem akarsz feljönni hozzám? Nincs itthon az élettársam.
- Oksi, megyek.
- Gyere, megmutatom az új lakást. Ez a nagyszoba, a konyha, a wc, a fürdőszoba... Ez a hálószoba.
Amint benyitottunk a hálószobába, megláttam az ágyon a plüss jegesmedvét.
- Ez az, amit tőlem kaptál?
- Persze, ő mindig itt van. Te mindig velem vagy.
- És a pasid tudja?
- Igen, tudja. Tudja, hogy nekem Te örökre fontos maradtál.

Aztán még hosszasan beszélgettünk.

Na, ha egyetlen más szerelem nem lett volna az életemben, ezért az egyért már megérte élni, és olyanba szerelmesnek lenni, aki így tudott szeretni.

Ladyb 2009.08.14. 22:52:30

@Pukker: breitlingra, rolexra van egy aranyszabály (ezt is kevesen ismerik :)): onnan tudod, hogy eredeti, hogy ki adja el Neked.
Az öltönyön otthagyni a cimkét valóban prosztóság.
A cipő is a kiegészítők közé tartozik és hihetetlenül fontos. És szintén hihetetlen, hogy ezt Mo-n mennyire nem tudják. A legtöbb hapsinak, még vagyonosabbaknak is, olyan igénytelen cipője van, hogy borzalom.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 22:53:20

@Pukker: cipő- táska - óra, vagy ebben a sorrendben. Kocsikulcs, toll, telcsi és laptop ... ;) ezekkel lehet "vrítoni"-és az ékszerekkel, de mértékletesen.

Pukker 2009.08.14. 22:54:37

@tff: nincs ebben semi meglepő, egy tsz nem tud mit kezdeni verseny lóval, neki igahúzók kellenek. Az ilyen típusú lovakat mindig is pénzesebbek tartották. Aztan az elvtársak se voltak hülyék és soksok ménest alapítottak, ahol kiváló lovakat tartottak.
A dolog másik oldala a lósport volt, hogy az ami úri dolognak, kapitalista csökevénynek számított. Nem volt igazi lósport így aztán nem is volt különösebb célja a lótartásnak (főleg hogy a traktorok is bejöttek). De azért volt és kétségtelenül nem akkora mennyiségben mint korábban.
Plusz huszárnemzet (lovassági haderő) is megszűntünk lenni, a lovasság is megszűnt a hadseregben.
Szóval nagyon kevés okunk volt akkora és annyi lovakat méneseket fenntartani mint korábban.

Ladyb 2009.08.14. 22:54:45

@Strici: van 1 tippem,hogy 1 milleres karórát fel sem ismernél. :)

Ez a love story tényleg nagyon szép és most biztosan belegyaloglok az érzelmeidbe, de ha annyira nagyon szeretett, akkor miért hagyott ott?

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 22:54:56

@tff: De ez nem a versenyló állomány, hanem az, hogy a lovakat traktorok, kombájnok váltották föl. A ló, mint igavonó lett felesleges. Ahogy egykori matektanárom mondta, ha hülyeséget mondtunk: sörös lónak nem való az ügető.

Pukker 2009.08.14. 23:00:05

@Strici: már ne is haragudják, de ennek a plüsmedvés történetnek mi a lényege? mit kell értenem belőle?
Egyáltalán hol érdekel engem, hogy egy 25 évvel korábbi nagy szerelmem mit tart a hálószobájában. Nem tökmindegy? Lehet az állólámpa egy másik pasitól van, a szőnyeg egy harmadiktól. az ágy meg egy arab muksóé aki azon tette elöször be neki análba.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:00:28

@Ladyb: Ki nem xarja le, hogy egy óra mennyibe kerül? Az a fontos, hogy az időt mutassa. :-))

Hogy miért hagyott ott, arról is beszélgettünk. Én a második pasi voltam az életében, és nem nagyon tudta még, hogy hogyan is működnek a párkapcsolatok. A mi kettőnké nagyon intenzív intellektuális viszony is volt, amiben olykor túl gyors voltam a számára. Ez pedig kifárasztotta az érzelmeit. Félt, hogy butának fogom tartani. Elmondta, hogy egy teljes évig minden éjjel rólam álmodott, és reménykedett, hogy visszahívom őt. Aztán megtudta, hogy nekem lett más...

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:01:46

@Utcamacska: De áruld már el, ki a francot érdekelnek ezek, amikor mondjuk tévét akarok venni, akkor a képminőség izgat, nem a fanc...

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:03:00

@Pukker: Ez csak egy válasz volt arra, hogy LadyB. szerint engem egy csajban mi érdekel. És valóban nem az, hogy feszes-e a bögye.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:04:30

@Ladyb: A cipő nem arra való, hogy ne mezítláb járjunk?

Ladyb 2009.08.14. 23:05:09

@Strici: khm. Ez egy kicsit (nem is kicsit) kaotikus így.
Sztem egyébként le akart koptatni, de ez csak egy cinikus véleménye. :)

Pukker 2009.08.14. 23:05:25

@Strici: Mondjuk napi 8 órát agy otthon ébren, amikor látod a tv-t. ebből 2 órát nézed. A többi időben a designt látod, esetleg a háttérben megy. Ha a fene nagy lényeget nézed, akkor miért is a képminőség a lényeg?
van egy doboz, jó ránézni, időnként nézed. de focimeccset úgyis a haverrel nézed a krimóban. mónikashow meg jó kevésbé jó képminőségben. vágod?

Ladyb 2009.08.14. 23:06:46

@Strici: ezen a részen már azért min. 100-150 éve túljutott az emberiség. A nemesek korábban. De lényeg a lényeg, mára a cipő nem csupán funkcionális tárgy, sőt.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 23:08:34

@Strici: a biznisz világban rajtad és rajtam kívül mindenkit. Iszonyú sokára jöttem rá, hogy ez fontos.

Egy külföldi barátnőm görcsberöhögte magát a "luxusturi" kifejezésen. Ugyanis a procc magyar bizniszvúmen hétköznapi ruciért oda megy. :D
De a teleszélszes legalább kínai kinyúlt trikóban is köthet üzletet. Ott nem látszik, hogy klottnaciban fingolászol-e a kanapén, vagy éppen Zegna öltönyben feszítesz.

Ladyb 2009.08.14. 23:09:05

@Strici: egy példát hoztál csak és az is csak annyiban volt releváns, hogy sánta volt, de lehet, mellette szép is. Szóval nem győztél meg. :))))

Pukker 2009.08.14. 23:10:40

@Strici: engem 20-25 évesen a bögye és a hajlandósága érdekelt elsősorban, másodsorban és huszadsorban is. Hogy volt-e esze az nem érdekes. ha volt az is jó, ha nem akkor az is jó :)
most már természetesen mások a szempontok, prioritások ezért nem is érdekelne egy 20 évvel ezelötti nőm hálószobája.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:11:36

JAJ!!! Egyszer Kölnben volt, hogy ajándékozni akart a vendégül látó cég egy - állítólag kurva elegáns - valódi bőrkötésű határidő naplót, mind a négyen kapunk ilyet. A tolmácsnak kellett kipuhatolnia, hogy örülnénk-e neki. Megkérdeztük (illetve egyikünk, nem én, kivételesen), hogy nem kaphatnánk-e inkább egy programozható zsebszámológépet, amit a cég gyárt(at) mert annak értelme is van. A tolmács köpni-nyelni nem tudott... Mert ez a felesleges napló tízszer annyiba került volna.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:12:21

@Ladyb: :-))) nekem gyönyörű volt mindegyik. :-))))

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:13:55

@Ladyb: Akkor nekem meg kellett volna halnom... Számomra csak és kizárólag funkcionális a cipő. Ha beázik, vacak, ha nem, akkor jó.

Ladyb 2009.08.14. 23:14:52

@Strici: Rólad nem is feltételeztem mást. :)))

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:16:02

@Utcamacska: Aha... MELYIK biznisz-világban? Fogadjunk, hogy a NASA nem attól a cégtől rendeli meg az űrhajókat, amelyiknek szebb cipőben járnak a kurvái, hanem amelyik tud űrhajót gyártani.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 23:16:06

@Strici: neked való az mbt :) (Amúgy az is vicces, ha bizniszben valakin ilyen van, még akkor is, ha az ára tudjuk mennyi.. )

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:16:59

@Utcamacska: De figyi! Most arról volt szó, nem, hogy HOZZÁM jön a kufár...

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 23:17:29

@Strici: ilyen cégből van kb. 2 - ha van annyi. Cipőgyárból meg.... ;)

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 23:19:41

@Strici: jársz plázába néha? Az árkádban van ilyen cipőbolt - árcimkét ne nézz, csak próbálj fel egy cipőt, és figyelj oda.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:20:26

@Utcamacska: Én meg úgy tapasztaltam, hogy amikor komoly üzleti tárgyalások vannak pl. az EBU-ban (voltam ilyenen egy kicsit), a műszaki paraméterek alapján határozzák meg, melyik cég ajánlata nyer a műsorszóró műhold-tenderben. Kicsit nagyobb üzlet, mint egy pár bakancs.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:21:41

@Utcamacska: Nem járok. Ma az Auchanban vettem egy pár cipőt, mert a régi négy év után elveszítette a talpát. 2230 Ft volt, kurva jó.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 23:21:57

@Strici: erről lesz még szó - más szintek - mint ahogy Lady b-vel már meséltünk vala ...

2009.08.14. 23:22:49

@Ladyb:
Hát én ebből nem vontam volna le ezt a következtetést. Drága órája/ékszere egy nőnek nemcsak azért lehet, mert jó a szakmájában, hanem azért is, mert mély torka van, keveset használja a kezét közben, és nem rántja el a fejét a végén. :)

Pukker 2009.08.14. 23:22:55

@Strici: A lényeg, élegyen arányban a kinézete azzal amit kínál. Ha hoz egy jó kést a disznóöléshez akkor legyen egyszerű, hogy elhidd valóban tudja hogy kell ledöfni a disznót. ha a világ legjobb befektetését hozza, akkor meg úgy mint aki tényleg tudja hogy kell sikeresnek lenni a befektetésben.
ha felvesz egy drága öltönyt, akkor vegyen fel hozzávaló cipőt, órát és kiegészítőket. Legyen rendes tolla és nem tőlem kérjen kölcsön, amit el is rak. Szóval legyen egységes és harmonikus a megjelenése a stílusa és legyen arányban az ajánlattal.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:23:31

@Utcamacska: Nem értem. Mi a különbség szintileg, hogy valami olcsó vagy drága, ha amúgy jó mindkettő?

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 23:26:07

@tff: hol van az a hely, ahol ezért millás órát osztanak?? :) :D

Pukker 2009.08.14. 23:26:32

@Strici: én csak műszaki tenderben utazok, mindenki ugyanazt ajánlja, megpróbálunk műszakilag összehasonlítható konfigurációkat összerakni, aminek a legtöbb köze van ahhoz amit szeretnénk. Aztán a beszerzők hozzáteszik az árat, a jogászok a feltételeket és ebből mazsolázódik ki a végén a nyertes. nagyon kevésolyan tendert láttam, ahol műszaki tartalom döntött volna az utolsó fázisban. Ahol ilyen van, azt megbundázták.

2009.08.14. 23:30:07

@Utcamacska:
Meglepődnél, ha tudnád, hogy mennyi kurva van, csak a legtöbbjüket nem órára/alkalmanként fizetik, hanem átalányban, vagy természetbeni juttatásokkal. :)

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:31:37

@Utcamacska: Ezt végképp nem értem. A dizájnt értem, az magyarul a kinézet, formaterv, arculat. De mi köze ennek a szintekhez? Egy olcsó kütyü nem lehet szép?

Pukker 2009.08.14. 23:31:40

@tff: ha mély torka van, meg nem használja a kezét közben, akkor sokmindent el tud adni.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:32:35

@Pukker: Mi VAN????
Éppen az a bunda, ami műszakilag jó????????

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2009.08.14. 23:33:18

@Strici:
"Köztársaság van, nem feudalizmus. "
Kár. Lehullna pedig rólad a kényszer, hogy játszd az agyad.- iszonyú sok energiád szabadulna fel. =)

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 23:34:09

@tff: nagyjából sejtem ;) a ráta a millás karórától a bableves jellegű dotációig terjed. ... csak az árat kell jól belőni, meg a körítést.

Pukker 2009.08.14. 23:35:01

@Strici: nem hiszem, hogy a világon sok olyan dolog van, amire ne lenne legalább két beszállító, aki azonos műszaki szinvonalon tudná teljesíteni a követelményeket. A műhold egészen biztos nem ilyen.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:35:06

@Pukker: Mi a fasznak? Hozza a tendert, leteszi a portán, csókolom. Majd én elolvasom, aztán ha van kérdésem, megbeszéljük. HOGYAN LEHETTEK ENNYIRE BUNKÓK? HOGY A LÁTSZAT A FONTOS, NEM A ÉS CSAKIS A TARTALOM???????????????

Most már tudom, miért szarul müxik ebben az országban minden.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 23:35:23

@Skar / kergezerge: jaj Zergemadár ne nyúlj a méhkasba - Szia!

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:36:19

@Skar / kergezerge: Miért, feudalizmus van? Hajbókolni kell? Seggnyalni kell? Kezet kell csókolni az ostoba grófnénak?

Pukker 2009.08.14. 23:37:30

kicsit sajnálom stricit, hog yegyedül áll ellent ennyi embernek. szivesen átállnék az ő oldalára, de valahogy még nem tudok azonosulni a dolgaival :) Pedig a pörgésnek jót tenne...

Ladyb 2009.08.14. 23:38:13

@tff: és az miért jó, hogy keveset használja a kezét közben? :)

Pukker 2009.08.14. 23:39:37

@Ladyb: miért miért, kezem nekem is van!

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:41:20

@Pukker: Természetesen elképzelhető elvileg, hogy van két, minden mérhető vagy tesztelhető paraméterét tekintve azonos termék, bár mivel a szabad paraméterek száma végtelen, nehezen képzelhető el. De mondjuk, két hasonló. De ugyanolyan garanciával és terméktámogatással. És ugyanolyan áron. Akkor - másodlagos szempontként - jöhet még egy-két egyéb.

Ladyb 2009.08.14. 23:41:39

@Strici: nos, ugyan az üzleti életet csak 8 éve taposom, egyike azoknak a dolgoknak, amit megtapasztaltam a következő: azok szopják be a legkönnyebben a formai szépséget, kiválóságot, és dőlnek be minden baromságnak (és általában a legnagyobb sznobok is) akik a legjobban hadakoznak a forma ellen és a tartalmat dicsőítik (szóban).
Ezt most nem Rád mondtam, csak a tapasztalataimat mondtam el. :)

Ladyb 2009.08.14. 23:42:48

@Pukker: de nem ugyanaz. :)) Női szemmel: izgi, ha egy hapsi a kezét is használja, főleg, ha jól tudja. Pedig kezem nekem is van. ;)

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 23:44:11

@Ladyb: a mélytorkot úgy csinálják, hogy az állkapcsot, nyelvet ki kell akasztani, az lefelé néha "kilóghat" egész hátra, ami golyóknak jó lehet. És ugye a normál orálszex meg a mélytorok közt az a különbség, hogy nem nagyon veszi ki a csaj a szájából, mert lelazított torokkal csinálja. Ezért nem kell kézzel belenyúlni a folyamatba. A sima orálnál, ha rácuppan, akkor elfárad a szája - akkor ugye kézzel rásegít. (bocsánat mindenkitől - ez végképp nem a tárgyalástechnika :) )

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:45:55

@Ladyb: Azért abban igazad van, hogy a női kéz mégiscsak más. Persze, kikötözve az igazi, akkor biztosan nem segíti elő a fröccsöt kézzel, ahelyett, hogy az ajkaival tempózna.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.14. 23:47:03

nakérem a +18-as tartalmakért mostantól fizetni kell :D :D :D térjünk vissza a témához!

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.14. 23:48:46

@Utcamacska: Egy kicsit árnyalok. A mélytorok esetében gyakori az öklendezés, ezért a pasik egy része - akik a nőt is embernek tekintik - nem abban élik ki szexuális igényüket, hogy ráhúzzák a csaj fejét a farkukra, ha úgy érzik, hogy az a másiknak kellemetlen.

Ladyb 2009.08.14. 23:53:57

@Utcamacska: mélytorok hátránya az, hogy nem feltétlenül akarom lehányni a partnert, ha nem muszáj. ;)

Pukker 2009.08.14. 23:54:35

@Utcamacska: bevallom én a ne használja a kezét nem szó szerint értettem, hanem úgy hogy úgy csinálja ahogy én nem tudom. :)

Ladyb 2009.08.14. 23:55:18

@Utcamacska: OK :)

...


És itt most elhallgatott a társaság.
:)

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.15. 00:00:07

@Ladyb: jóéj mindenkinek :) (Amúgy az orron át légzés kérdése az egész... ;) )

Pukker 2009.08.15. 00:01:04

@Ladyb: gondolom más plusz is van ott a kezén kívül. magamról tudom, hogy nem vagyok olyan hajlékony, rólad csak feltételezem.

Pukker 2009.08.15. 00:01:48

@Utcamacska: szóval mélytorokban is szaki vagy. az se rossz tárgyalástechnikai eszköz.

Ladyb 2009.08.15. 00:03:37

@Pukker: én konkrétan csak kézre gondoltam, de mindegy. :)

Pukker 2009.08.15. 00:08:44

@Ladyb: persze, szerintem mindenkinek vannak ilyen élményei.

Pukker 2009.08.15. 00:10:28

@Ladyb: nehogy megharagudj, de ha valaki csak a kezért használja, ráadásul úgy ahogy azt a tulaj is megtehetné, na azt ki kell rúgni :)

Ladyb 2009.08.15. 00:15:05

@Pukker: na 2 malomban őrlünk, sebaj. :)
Vannak fokozatok, először kéz aztán jön a többi. De persze ez is szitufüggő.

psmith 2009.08.15. 02:28:28

@Strici: "Számomra csak és kizárólag funkcionális a cipő. Ha beázik, vacak, ha nem, akkor jó. "

A hozzászólásaid alapján mindig is sejtettem, hogy gumicsizmában jársz.
:)

psmith 2009.08.15. 02:31:42

@Strici: "Számomra csak és kizárólag funkcionális a cipő. Ha beázik, vacak, ha nem, akkor jó. "

A hozzászólásaid alapján mindig is sejtettem, hogy gumicsizmában jársz.
:)

psmith 2009.08.15. 02:32:34

@Strici: "Számomra csak és kizárólag funkcionális a cipő. Ha beázik, vacak, ha nem, akkor jó. "

A hozzászólásaid alapján mindig is sejtettem, hogy gumicsizmában jársz.
:)

psmith 2009.08.15. 02:34:02

@Strici: "Számomra csak és kizárólag funkcionális a cipő. Ha beázik, vacak, ha nem, akkor jó. "

A hozzászólásaid alapján mindig is sejtettem, hogy gumicsizmában jársz.
:)

psmith 2009.08.15. 02:34:42

@Strici: "Számomra csak és kizárólag funkcionális a cipő. Ha beázik, vacak, ha nem, akkor jó. "

A hozzászólásaid alapján mindig is sejtettem, hogy gumicsizmában jársz.
:)

psmith 2009.08.15. 02:40:00

@Utcamacska: nekem még egyik barátnőm se akasztotta ki az állkapcsát mélytorok közben, valszeg ,mert nem kígyók voltak. :)

(remélem ez csak egyszer megy el. remélem egyszer elmegy.)

psmith 2009.08.15. 03:04:52

strici, értem én, hogy téged hidegen hagynak a külsőségek, de hidd el a tárgyak nagyon sokmindent elmondanak az emberről. Akár egy cipő is. (Forrest Gump eleje)

És hidd el a többség szarik a te véleményedre, nem miattad, hanem maga miatt veszi körül magát tárgyakkal. Mert neki magának bizonyíték arra hogy elért valamit az életben, mondjuk egy arany day-date Rolex amit évekig nézegetett, vagy egy kabrió kocsi, ami maga a megtestesült hülyeség.

Valakit pedig elküldeni a bús fenébe egy pillanatnyi véleményért és erre még büszkének is lenni, a taplóságnak valami olyan foka, ami miatt elbujdosnék szégyenemben.

Abból pedig, hogy nem üdvözölnél kézcsókkal egy hölgyet, inkább az következik, hogy nagyobb jelentőséget tulajdonítasz a külsőségeknek, mint az ellenkezője, hiába is próbálod bizonygatni.
Csupán annyit jelent, hony nincs annyi pénzed (sosem volt) hogy a drágább dolgokat megengedhesd magadnak. :(
Amiért viszont sajnállak.

2009.08.15. 06:53:50

Vagy esetleg Strici megcsókolná a hölgy mindhárom kacsóját: a jobb kacsóját, a bal kacsóját, meg a kis picsóját...

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.15. 07:40:05

@psmith: Egykor az alumínium kanál drágább volt, mint az arany evőeszköz. Sajnáltál volna akkoriban, hogy nem lehet alumínium kanalam? Most azért sajnálsz, mert egy vacak órára nem tudnék egymillió forintot kidobni?

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.15. 08:41:36

@psmith: Nem ÚGY értem, mint a kígyó -de tényleg lemoderálom ezt a beszélgetési fonalat ;)
Striciről meg mindjárt kitalálod, hogy az óvodában szalonna volt a jele, és az apja traktorral járt szülőire, az asszony meg minden reggel úgy szolgálja fel náluk a parasztreggelit, hogy neszebameg!
Én azért nem megyek ilyen messzire, bár azt nem zárom ki, hogy a gyerekszobájában a tehén volt a radiátor.. ;)

psmith 2009.08.15. 10:06:08

@Strici: Nem. De a 2230Ft-os cipőnél drágábban ugyan, de biztosan vannak kényelmesebb, ne adj isten szebb cipők is. Mondjuk a fentebb említett MBT, amire te szinte biztosan nem fogsz kiadni 50-60 ezer forintot.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.15. 10:11:06

@psmith: Ettől a hónaptól kezdve még ez is drága. Majd akkor szólj, lécci, ha van állás valahol. Köszi a megértésedet.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.15. 10:18:06

@Utcamacska: Elárulok valamit: Nem volt gyerekszobám, tudod, a mi családunk szegény volt, szoba-konyhából indult. A nagyapámat meggyilkolta egy nyilas rohadék a Don-kanyarban, kitette őt minusz 25 fokban kabát nélkül a hóra. A nagymamám textilgyári munkásnő volt, mint többször írtam már, legendás hírű szakszervezeti vezető, a fényképe most is kint van a textiles szakszervezetben. A másik nagyapám korán meghalt, az ő felesége egyedül nevelt föl három fiút. Közülük az apám több koncentrációs tábort és végigélvezett, így talizott az anyámmal a felszabadulás után a TBC-szanatóriumban.

De mindannyian tisztességesen dolgoztak, és bár gyerekszobát nem tudtak adni, kaptam valami mást: Az igazi, alkotó és termelő munka tiszteletét a milliomos karóra helyett.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.15. 10:25:13

@Utcamacska: Hogy egy kicsit jobban értsd: Úgy nyolc éves koromban történt, hogy a mamika a hentesboltba ment, és az eladó azt kérdezte tőle: kézcsókom, mit parancsol a nacsasasszony? Erre a mamika a következőket mondta:
"Én nem parancsolok, mert maga nem cseléd, hanem eladó, legyen büszke rá, hogy szabad ember. Továbbá nem vagyok sem magának, sem senkinek nacsasasszony, világéletemben dolgoztam, én meg arra vagyok büszke, hogy textiles vagyok. Az én kezemet ne csókolgassa senki, ne alázkodjon meg senki, kézcsókot csak a férjem adhatott az ágyban - amíg élt. És akkor most kérek..." hogy mit, arra nem emlékszem már.

váj mí 2009.08.15. 10:50:27

Huhh, itt kitört az akármi, kérem. Mammmáááám! ;)

@tff:
Elképzelhető, hiszen írtam, nem végeztem semmiféle marketing-szakot, mindössze abból gondoltam, hogy nagyjából ugyanaz a kettő, mert a különböző álláshirdetésekben nagyon fedik egymást. És nemcsak az "Elvárások", hanem a "Feladatok" szintjén is.

psmith 2009.08.15. 12:06:20

@Strici: elmész te a fenébe strici. nem csak a zsidók szenvedtek a második világháborúban. az én nagyszüleim is végigszenvedték, majdnem belehaltak. ették a csalánt a hadifogságban, nézték ahogy a társaik meghalnak mellettük, és élet-halál közbenközött kerültek haza. De nem nyavajogtak, nem nyomják azóta is, hogy az ő szenvedésük a legnagyobb, mióta világ a világ.

Szegények voltak? Szegényebbek mint te el tudod képzelni, de dolgoztak.A tbc-ról se nyafogj, nagymamám révén tudok sajna róla eleget. De a hat elemis paraszti létük ellenére apám és anyám is egyetemet végzett, nagyszüleim pedig még 70 éves korukban is verseket tanultak, még ma is többet tudnak mint egy frissen érettségizett mai diák.

És nem szégyellem a milliós karórát, meg a többit sem. 40 éves vagyok, én nem privatizálhattam a gyáramat, kárpótlást sem kaptam, amerikai rokonaim se voltak. Tanultam, dolgoztam eleget. Míg a hozzád hasonlók csak hőzöngtek, én dolgoztam, hol trógerként, hol vállalkozóként, hol igazgatóként.

És igen szép lenne egy világ ahol mindenki mindenkit szeretne, de ugyanakkor szar is. Az élet folyamatos verseny, ahol bizony a gyenge elbukik, csak így tud fennmaradni a faj. A génjeinkbe van programozva.

psmith 2009.08.15. 12:13:35

@Strici: szóval mamika vette a bátorságot és kioktatott, lebaszott egy szerencsétlen eladót, csak azért, mert úgy gondolta felvilágosultabb, mint az.
és milyen jó volt királynak lenni a kisunoka szemében,
látod unokám, mamika milyen okos és felvilágosult?

Ladyb 2009.08.15. 18:14:06

@tff: a Lady is always a Lady. :)

Ladyb 2009.08.15. 18:21:43

@Strici: na, jól visszavágott, és? Értelme semmi sem volt.
Az én nagyszüleim a városuk egyik legtiszteletreméltóbb polgárai voltak, ezt felhasználták a 2. vh-ban többek között arra is, hogy zsidókat bujtattak és így mentettek meg.
Aztán a komcsik szinte mindent elvettek tőlük, egész életük munkája semmisült meg a szemük láttára. Mégsem nyavalyogtak és mégsem kérték ki maguknak. Máig sem értem, 56-ban miért nem mentek el.

Szóval lehetne ezeket a sztorikat napestig sorolni, de a múlt negatív történései nem lehetnek okok a jelen dolgaira. A jelenedet és a jövődet most alakítod, pont.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2009.08.15. 20:07:41

@Ladyb: Nem vágott vissza. Éppen megemelte azt az embert, aki még cselédtudattal élt.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.16. 09:56:24

Szervezek nektek egy családfelállítást :) úgy látom itt már az ügynök-múlton túl csak az segítene. ;)

Bambano 2009.08.16. 12:46:39

@Utcamacska: mi a tárgyalástechnika, ha ez nem?:)

No, hogy működnek a nagy üzletek:
- az első pont egyáltalán nem arról szól, hogy milyen cipőd van, hanem arról, hogy milyen autóból szálltál ki. Ha valami lelakott japó roncsból, akkor tudni fogják, hogy nincs tőkéje a cégednek, tehát hiába ígérgetsz bármit, 5 centire vagy a tönkremenéstől. A normális üzletember passatból száll ki, nem baj, ha a legújabból. Aki a8-ból meg bmw-ből, az maffiózó, tőle csak másfajta tárgyalástechnikák esetén akarunk bármit is.

utána hiába jó az ajánlatod műszakilag, minden termékhez jár garancia, szerviz, valamilyen támogatás, és azt, hogy képes leszel-e ezeket nyújtani, egyáltalán, létezni fog-e a céged akkor, amikor lefut a gari, azt bizony a ruházatod alapján ítélik meg. Úgyhogy sem alul, sem túlöltözni nem javasolt a vevőt, egyik a megbízhatatlanságot, másik a túlárazást sugallja.

Más.
Volt értékesítő haverom, jól ment neki, 316-os bmw-t kapott prémiumként. Mi meg visítva röhögtünk rajta (aki nem tudná, a 316 a bmw-k legallja, azt sugallja, hogy fuxos rongyrázós kopasznyakú vagyok, de arra már nincs pénzem, hogy a márka hírnevéhez méltó autót vegyek).

Bambano 2009.08.16. 13:05:02

@Strici: benned is van hiba, ha az igazi alkotó munka ilyen műremekét, mint egy breitling, nem tudod tisztelni... akkor se kiállításra, se múzeumba ne járj, a házakat se nézd, csak a lakótelepeken és a virágbolt sem a te helyed.

2009.08.16. 16:12:39

@Bambano:
"A normális üzletember passatból száll ki, nem baj, ha a legújabból."

Te nem a fauvénál nyomulsz véletlenül? :) Semeddig nem tart lízingelni egy túlvállalós limuzint, ez aztán nem utal a cég megbízhatóságára szerintem.

ratman_ (törölt) 2009.08.16. 17:25:59

Nagyon jó itt a társaság és sokat röhögtem a hozzászólásokon, de ha szabad így kívülállóként beleugatni, szerintem ez a breitling óra (amiről itt hallottam életemben először), nevetségesen ormótlan. Nekem inkább kínos lenne felvenni, pedig szeretem a kifinomult tárgyakat. Egy millát semmiképp sem ér, igazából a tizedét sem. Ha valakit ezzel látnék villantani, és el is árulná, hogy ez ám miféle és mennyibe kerül, onnantól kezdve megpróbálnám jól átverni, mert ezek szerint másnak is sikerült.

Nekem ilyen van, csak nem kék, hanem sima csiszolt fém számlappal: www.stormwatches.com/watches/mens/expo-10159
Londonban vettem, hosszasan keresgéltem, és az volt a szempont, hogy acélból legyen az egész, vékony legyen és ne legyenek számok a számlapon. Ha hiszed, ha nem, nagyon sokan megcsodálják, le kell vennem, megnézegetik, pedig egy viszonylag olcsó óra és a Storm csak Angliában számít ismert márkának. Ezt csak azért mondom, hogy a horribilis ár nem feltétlenül biztosítja az általad annyira vágyott minőségérzetet, ellenben egy sokkal olcsóbb is lehet egyedi és stílusos.

Akiket én szoktam látni ügynököket, tényleg mind kínai műanyagcipőben és műszálas öltönyben tolják. Soknak csak bokáig ér a nadrágja.

Bambano 2009.08.16. 17:27:46

@Utcamacska: nekem nem elég jó a szemem azokhoz az órákhoz... ettől még tudok értékelni egy szép órát, legfeljebb fel nem venném semmi pénzért:)

Leköpném a tükröt, ha ilyen gagyikban járnék... meg el is szégyelném magam, ha ilyen nyiszlett lennék, mint ezek a férfinak látszó manökenek:PP

@tff: nem, én fóccvágent legfeljebb a visszapillantóban szoktam nézni, ott se sokáig:) Szerintem egy baromság, hogy az számít, hogy milyen autóval érkezel, de attól, hogy szerintem az, még számít.

Bambano 2009.08.16. 17:31:00

@ratman_: lehet, hogy a beritling olyan, amilyen, mégis elismert csúcsmárka és gyakran adják ajándékba, ha valakit nagyon meg akarnak tisztelni. Szóval híre van.

Azt ugye tudod, hogy ez a karóra irányzat a legfelsőbb körök sajátja? :) Akár tudatosan, akár véletlenül, nagyon beletrafáltál:)

ratman_ (törölt) 2009.08.16. 17:38:28

@Bambano: köszönöm, de ha így van, teljesen véletlenül. Mindig is az ilyet szerettem. És általában mindenben a tiszta, egyszerű vonalakat.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.16. 17:56:40

(Én már el sem merem árulni, hogy ha polgárt akarok pukkasztani, akkor egy igazán sötétrózsaszínű erdeti Hello Kitty órában szoktam járni. Amúgy van ántik aranyórám, örökségből. Meg van egy rendes, bizniszes, Isten tudja mikor hordtam utoljára - nem szeretek órát hordani. Ékszert sem különösebben - viszont ha komoly helyen kell megjelenni, akkor a plasztik ékszer nem menő.) Na erről lehet, hogy lesz egy poszt :)

váj mí 2009.08.16. 20:00:32

@Utcamacska:
Öööö.. minek kell egyáltalán ékszert hordani?
Ez a kocsitípus - buzulás is nevetséges, na de az ékszer??? Mitől lesz attól megbízhatóbb valaki? Én még a fülbevalóimat is kiszedtem jósok éve. Igaz, az én vagyok, ....... aki nő létére nem szereti az ékszereket, max bokalánc és lábujjgyűrű. Ja, ezüstből, semmi nemesebb fém ;)

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.16. 20:29:06

Nekem ám van Hello Kitty nyakláncom, fülbevalóm is :)

Éppen agyalok egy Hello Kitty - tárgyalástechnikai poston!

váj mí 2009.08.16. 20:46:22

@Utcamacska:
Háááááát macsek, és többi utcai nyávogógép nem röhög körbe velük? ;)

psmith 2009.08.16. 20:55:15

@Utcamacska:
ne szégyenlősködj, nincs a Hello Kitty ben semmi ciki. Az én kislányom is meg volt őrülve érte még két éve.

Tizenkét évesen.

ratman_ (törölt) 2009.08.16. 22:43:47

@váj mí: ettől a lábujjgyűrűtől komolyan rosszul vagyok. A legtöbb ember, nőket is beleértve, kifejezetten igénytelen lábfejet növeszt, és ezt még tetézi ezzel a lábujjtangás vietnámi gumipapuccsal, amiben kimegy az utcára. Szerintem a lábfej messze a legvisszataszítóbb emberi testrész, sokkal jobban zavar a csúnya lábfej, mint a csúnya fej. Most nem mondom látatlanul, hogy a tied is csúnya, de sok nőt látok az utcán, aki a kampós, idomtalan, vörös, tömpe lábujjára gyűrűt húz, ahelyett, hogy eldugná.

Ha férfiban látok ilyen gumipapucsost, az olyan szinten irritál, hogy beszélni is képtelen vagyok vele.

Most velem van a gáz?

Bambano 2009.08.17. 00:59:15

@psmith: az én kislányom meg 12 évesen összeszerelte a saját pc-jét és debian linuxot installált rá! :PP

Utcamacska, erre varrj tárgyalástechnika feliratú gombot:P

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.17. 13:22:56

@ratman_: Énszerintem nálam szebb lábacskája nincs senkinek. Tényleg gyönyörű a lábfejem! :)
De nem is veszek fel flipflopot és lábujjgyűrűt.
@Bambano: Az én apukám meg egyszer felemelete a villamost és a bátyám meg leboxol téged ha tovább folytatod :D :D (Nem fiús kicsit az a lánygyerek? Engem a Kittys kislány jobban meggyőz!)

psmith 2009.08.18. 13:05:28

Az én apukámnak CSÉB-je van.

váj mí 2009.08.19. 14:45:13

@ratman_:
A probléma a pedikűr elhanyagolásában rejlik. Bár az is igaz, akinek, mint írtad "kampós, idomtalan, vörös, tömpe" lábujjai vannak, az tényleg jobban teszi, ha nem hívja fel rájuk a figyelmet gyűrűvel.
A gumipapucsot meg kikérem magamnak :P Én olyat max. akkor használtam, amikor pionírtáborokban a közös zuhanyzó megkövetelte. De utcán?????

ratman_ (törölt) 2009.08.19. 22:40:06

@váj mí: akkor te egészen a kedvemre való lehetsz, mert nekem már hányingerem van tőle, hogy tízből kilenc nő annyira igénytelen, hogy ebben a slattyogós gumipapucsban pusztít az utcán.

váj mí 2009.08.21. 01:49:12

@ratman_:
Különben idén nyáron ez a divat. Ahhoz képest, hogy egy vékony gumitalpból meg a két műanyag vagy gumi csíkból áll, iszonyatosan kurvadrága, és gusztustalan. De eccsomó óriásplakatról visszaköszön, mint a nyár kihagyhatatlan ajánlata. (Szerintem meg sima strandpapucs, esetleg zuhanypapucs, oda még elmegy, de utcán mászkálni vele?)
Ja, meg van a másik változat az egybeöntött kínai fröccsentett , lyukakkal a felsőrészén, neonszínekben. Bár az, azt hiszem műanyag.
Én inkább maradok a bőrszandáloknál, nőies és kevésbé nőies kivitelben. Szóval, ha bőrszandálos nőneműt látsz, lábujjgyűrűvel és bokalánccal, akkor integess bőszen, hátha én vagyok az ;)

ratman_ (törölt) 2009.08.21. 21:27:59

@váj mí: asszem a blog gazdája nem örül neki, hogy ennyire eltértünk a főcsapástól. De bárcsak több fiatal nő lenne, aki hasonlóképpen gondolkodik az utcai viseletről, mint te. Nekem komoly trauma ezt látni, hogy ennyi embernek elfogadható viselet a zuhanypapucs utcán. Még az se mondható, hogy prosztó káeurópai szokás, mert a nyarat amerikában töltöttem, és ott is ugyanezt láttam. Talán nem is tőlünk indult ez az ocsmányság.

Ennyit a telefonos ügynökökről.

váj mí 2009.08.21. 22:20:13

@ratman_:
Annyira azért nem tértünk el, mert az is a tárgyalástechnikákhoz tartozik némiképp, "hogyan adjuk az emberek lábára a zuhanypapucsot, mint utcai viseletet"? ;) Mondjuk, ez inkább képi tárgyalástechnika.
De ilyenkor legalább jól lemérhető, hogy kábé hány százaléknak van önálló ízlése, és mekkora a reklám/szlogen/divat (?) követő majmok halmaza :)
Nyugi, ha jövő nyáron a bórszandál lesz a divat, ez a halmaz ezt fogja viselni, de ha teszem azt a lábujjak közé dugott parafadugók műanyag talphoz ragasztva, akkor meg azt :P
süti beállítások módosítása